Czy marka Szwajcaria Kaszubska może stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek lokalnych w Polsce? Jeżeli tak, to co zrobić by tak się stało, na co zwrócić uwagę i jak wykorzystać to, co już zostało do tej pory zrobione?
Takiej problematyce poświęcona była konferencja „Marka Szwajcarii Kaszubskiej – jak zbudować sukces?!”, która odbyła się 5 września w Kartuzach.
W konferencji udział wzięli przedsiębiorcy branży turystycznej, przedstawiciele samorządów, instytucji kultury, informacji turystycznych a także mieszkańcy zainteresowani rozwojem marki regionu.
Swoje prelekcje wygłosili:
- Jacek Debis – „Esencja marki Szwajcarii Kaszubskiej: Od idei do rozwoju – główne wyzwania i perspektywy w budowaniu i komercjalizacji silnej marki turystycznej” .
- Dr Magdalena Tomaszewska – Bolałek – „Kultura kulinarna jako narzędzie promocji regionu”
- Rafał Czajka – „Szwajcaria Kaszubska w Nowych Mediach – jak zbudować atrakcyjny produkt turystycznych w przestrzeni Internetu”
- Jakub Porada – „Jak umieć się chwalić? czyli jak ,,myśleć” obrazami i tekstem, żeby zachęcić odbiorców do przyjazdu”
Bardzo dziękujemy Wszystkim, którzy znaleźli czas, wzięli udział w tym inspirującym spotkaniu. Wasze zainteresowanie tym tematem pokazuje jak ważna jest kwestia kreowania naszej marki i jej dalszego rozwoju.
Przepyszny Catering przygotowała dla Państwa Restauracja Złota Jesień.