Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby informuje, że w dniach 16 – 30 września 2019r. będą przyjmowane wnioski o przyznanie pomocy w ramach Przedsięwzięcia 1.2.1.TWORZENIE INFRASTRUKTURY NA POTRZEBY PRODUKCJI, PRZETWÓRSTWA, SPRZEDAŻY, DYSTRYBUCJI I PROMOCJI PRODUKTÓW LOKALNYCH.Wszystkie informacje związane z naborem znajdują się poniżej.
OGŁOSZENIE WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
Załącznik nr 1 – Zakładane wskaźniki
Załącznik nr 2 – Kryteria wyboru operacji
Załącznik nr 3 – Lista wymaganych dokumentów
Załącznik nr 4 – Dodatkowe wytyczne dla Wnioskodawców
DOKUMENTY DO WYPEŁNIENIA PRZEZ WNIOSKODAWCÓW:
Biznesplan (wersja edytowalna)
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu
Wniosek o przyznanie pomocy (wersja edytowalna)
Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Opis zgodności z kryteriami wyboru operacji
POZOSTAŁE DOKUMENTY ZWIĄZANE Z NABOREM:
Lokalna Strategia Rozwoju obszaru Szwajcarii Kaszubskiej na lata 2016-2022
Informacje pomocnicze przy wypełnieniu formularzy przygotowanych w formacie MS Excel
Formularz umów wraz z załącznikami:
Załącznik – wykaz działek ewidencyjnych
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/ Informacja po realizacji operacji
Formularz wniosku o płatność:
(Składając wniosek o płatność należy pobrać aktualny wniosek ze strony UM)
Wniosek o płatność (wersja edytowalna)
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
Załącznik nr 2 – wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
Oświadczenie do załącznika VIII.A.18 do wkładu rzeczowego
Oświadczenie do załącznika VIII.A.19 do listy obecności
Uwaga!!!
Zwracamy Państwa uwagę na kilka ważnych kwestii związanych z przyjmowaniem wniosków:
– Wnioski o przyznanie pomocy mogą być składane osobiście albo pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną – w przypadku reprezentowania Wnioskodawcy prosimy mieć ze sobą upoważnienie do złożenia wniosku
– Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków
–Prosimy zwrócić uwagę na kompletność wniosku. Urząd Marszałkowski da Państwu 7 dni na uzupełnienie braków, poprawienie oczywistych omyłek bądź wyjaśnienie wątpliwości. Nie będzie możliwości dwukrotnego uzupełniania dokumentacji, dlatego tak ważne jest jak najlepsze przygotowanie wniosku i wszystkich załączników.
– Podczas przyjmowania wniosku o przyznanie pomocy pracownicy biura nie sprawdzają poprawności sporządzonej dokumentacji ani jej kompletności. W celu sprawdzenia przygotowanej dokumentacji prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że nie będzie możliwości sprawdzania dokumentów w ostatnich dwóch dniach trwania naboru.